خواهش دوستانه...
ღ عاشقانه ღ

اشکــــ هایــــــ منــــــ خسته ... جلسه امتحانِ


خواهش دوستانه...


ايرانسل !


نوکرتم !

داداش !
به امام حسين من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

به جون مامانم ADSL دارم!
... صبح به صبح، ساعت 7 منو با اس ام اس فروش ويژه بيدار نکن....

شارژ جايزه بخوره تو سر عمت100000تومان شارژ کنم 100تومن بدي!

موبايل بانک نميخوام!

اينقدر واسه هر چي تبريک نگو!

نکن برادر من !

نکن پدر من !

نکن بي ........!

من تا حالا از شما پيشواز گرفتم؟

 

بابام گرفته؟

ننم گرفته؟؟؟؟

کي گرفته؟؟

چي ميخواي از جوووون من اخه ؟  

دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار  

بي انصاف خط من که همراه اوله....



نظرات شما عزیزان:

Hadis
ساعت14:37---2 شهريور 1391
سلام عزیزم
مطلب جالبی بود.وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز، ،

نویسنده : Hasti تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ღ عاشقانه ღ مي باشد.